Toen Managing Director Arjen van Beek van Louwman Exclusive bij ons aanklopte, was de wens meteen duidelijk: dé nieuwe benchmark zetten in automotive landschap. Een platform creëren waarop het merk Louwman Exclusive geladen wordt, maar vooral een platform waarop de trouwe Louwman community optimaal bediend kan worden.
In het kort
- Innovatieve digitale tools, automatisering en koppelingen met de digitale infrastructuur van de Louwman Groep, zorgen ervoor dat Louwman er eenvoudig zelf mee kan werken en ook de komende jaren voorop kan blijven lopen.
- Door te starten met het uitwerken van user flows en user stories, hadden we een volledig en gevalideerd beeld van de benodigde functionaliteiten.
- De verschillende salesfunnels richting ‘contact opnemen’ en ‘offerte aanvragen’ zijn middels A/B testing en CRO-audits geoptimaliseerd.
- Als business development agency zijn we een strategische sparringpartner in de digitale transformatie waarin Louwman Exclusive zich bevindt.
Daan TutertStrateeg
“De automotive branche staat voor grote veranderingen en met onze ruime kennis op het gebied van digital hospitality, kunnen we Louwman gericht adviseren over de stappen die ze moeten nemen om ook over 5 jaar toonaangevend en relevant te zijn.”
Daan TutertStrateeg
User flows en user stories om de functionaliteiten te bepalen
Louwman Exclusive heeft de afgelopen jaren hard gewerkt om een indrukwekkende ervaring te maken van het showroombezoek. Om dit gevoel ook digitaal krachtig over te brengen, zijn we gestart met het uitwerken van user flows en user stories.
User flows zijn schematische weergaven van alle touchpoints, beslissingen en acties die een gebruiker ondergaat als hij de website bezoekt. User stories beschrijven het type gebruiker en het doel waarmee deze gebruiker de website bezoekt. Door beide gedetailleerd uit te werken, hebben we een volledig beeld van alle pagina’s en functionaliteiten die de website moet bevatten.
Een integrale methodiek om toonaangevend te blijven
Als business development agency hebben we vanzelfsprekend alle digitale disciplines in huis. Onze integrale methodiek, waarbij we alle relevante expertises (strategie, marketing, design en development) in de juiste volgorde aanhaken, stelt ons in staat razendsnel campagnes te lanceren, uitdagende KPI’s te behalen en het merk Louwman Exclusive te laten groeien.
Voor Louwman Exclusive en de Louwman Groep als geheel betekent dit bovendien dat ze een strategische sparringpartner hebben in de digitale transformatie waarin zij zich bevinden. De automotive branche staat voor grote veranderingen en met onze ruime kennis op het gebied van digital hospitality, kunnen we Louwman gericht adviseren over de stappen die ze moeten nemen om ook over 5 jaar toonaangevend en relevant te zijn.