Intospace gelooft dat bouwen en verduurzamen hand-in-hand zouden moeten gaan. Door de grond van verouderde logistieke centra te hergebruiken en volledig zelfvoorzienende warehouses te ontwikkelen, dragen ze bij aan een aangenamere leefomgeving terwijl de beperkte ruimte in Nederland optimaal benut wordt. Een mooi voorbeeld is het project CLIC; een hypermoderne logistieke hub net buiten Amsterdam, van waaruit de volledige logistieke toelevering voor het centrum van de stad wordt geregeld. Dat betekent geen vrachtverkeer en minder uitstoot in het centrum van de stad. CLIC beschikt over enorme logistieke warenhuizen, kantoorruimtes, een onderzoekslab, hotel en padelbanen. Je leest het goed, een revolutionair nieuwe visie op logistiek vastgoed. Met een innovatieve, volledig op storytelling en scroll-animatie gebaseerde website waarmee Intospace internationaal aanzien geniet.

In het kort


  • Een betrokken adviesrol gedurende de realisatie van een nieuwe visuele identiteit voor Intospace.
  • Een naadloze doorvertaling van de nieuwe visuele identiteit naar het concept- en volledige design van de website.
  • Het uitgewerkte concept is pixel-perfect omgezet naar digital op alle beschikbare apparaten.
  • Een hypermoderne website met storytelling, waarbij de sprekende video’s en webanimaties op basis van het scrollgedrag van de gebruiker verschijnen.
DSC01002

Gydo VerbeekFront-end Developer

“Door de video’s en webanimaties volledig op basis van het scrollgedrag van de gebruiker te tonen, versterk je het concept van storytelling en chronologie.”

Gydo VerbeekFront-end Developer

Van een nieuwe visuele identiteit naar een passend webdesign

Bij Somerset Capital Partners was men er heilig van overtuigd dat er een nieuw label nodig was om ook als projectontwikkelaar duurzame impact te maken. Een nieuwe naam en een frisse visuele identiteit, waarmee Intospace een sterke basis heeft toekomstige communicatie én een nieuw platform.

Als vertrouwd partner hebben wij vanaf het eerste moment als strategisch en creatief klankbord gefungeerd voor onze opdrachtgever. Zo hebben we direct meegedacht over de nieuwe huisstijl, een proces waarmee Intospace reeds met een collega bureau was gestart.

Mede door onze adviserende rol, hebben we de huisstijl het gewenste digitale karakter kunnen meegeven en kon het document naadloos worden doorvertaald naar het concept- en volledige design van de nieuwe website.

Expertises ( 6 )

IntoSpace | Sumedia en Investments
seizoensgebonden consumentenbehoeften
Young professionals meeting around a table
Sumedia | Design & Concepting
DSC08263
DSC00991
DSC01108

On-scroll de toekomst in met Intospace

De nieuwe website van Intospace staat lichtjaren verwijderd van het formele en zakelijke investors platform waarmee Somerset Capital Partners de markt benaderde. Intospace vertelt een verhaal. Het verhaal dat…

  • … we beter met onze beschikbare ruimte moeten omgaan
  • … we méér groen moeten integreren in nieuwe projecten
  • … organisaties pas echt kunnen groeien als ze nadenken over moderne logistieke oplossingen

Een kijkje in de toekomst

Een verhaal dat de homepage van de pixel-perfect gerealiseerde website volledig overneemt en de bezoeker middels sprekende scroll-animaties een inkijkje in de toekomst geeft.

Een toekomst waarin logistiek niet langer vervuilend is, maar mens en planeet centraal stelt. En dat wordt in ieder stijlelement bijzonder krachtig gecommuniceerd.

Case studies

Swipe om te ontdekken

Ontdek meer
Close-up Of Succulents On Table On Outdoor Lounge At Restaurant
Case Harman Kardon
1

Harman Kardon

Voor Harman Kardon ontwikkelden we een native app waarmee consumenten de hoogwaardige...

Voor Harman Kardon ontwikkelden we een native app waarmee consumenten de hoogwaardige AV-producten zelf kunnen testen. 

Dutch GP | Sumedia en Events
Case Dutch GP
2

Dutch GP

De impact van de terugkeer van de Formule 1 op Circuit Zandvoort op de Nederlandse racefan is ongekend. Als trouwe pa...

De impact van de terugkeer van de Formule 1 op Circuit Zandvoort op de Nederlandse racefan is ongekend. Als trouwe partner van de Heineken Dutch Grand Prix hebben we een razendsnel platform ontwikkeld dat deze #OrangeMadness ook digitaal krachtig overbrengt.

Pegasus | Sumedia en Product
Case Pegasus
3

Pegasus

Niets zo uitdagend als het bestormen van een dichtgetimmerde markt. Samen met Pegasus ontwikkelden we een digitale st...

Niets zo uitdagend als het bestormen van een dichtgetimmerde markt. Samen met Pegasus ontwikkelden we een digitale strategie om de gevestigde positie van Gazelle, Sparta en Batavus te doen wankelen.

1
Case Harman Kardon

Harman Kardon

Voor Harman Kardon ontwikkelden we een native app waarmee consumenten de hoogwaardige AV-producten zelf kunnen testen. 

2
Case Dutch GP

Dutch GP

De impact van de terugkeer van de Formule 1 op Circuit Zandvoort op de Nederlandse racefan is ongekend. Als trouwe partner van de Heineken Dutch Grand Prix hebben we een razendsnel platform ontwikkeld dat deze #OrangeMadness ook digitaal krachtig overbrengt.

3
Case Pegasus

Pegasus

Niets zo uitdagend als het bestormen van een dichtgetimmerde markt. Samen met Pegasus ontwikkelden we een digitale strategie om de gevestigde positie van Gazelle, Sparta en Batavus te doen wankelen.

Ontdek meer

Meer weten over onze expertises en aanpak?

Neem contact met ons op. Onze experts vertellen je er graag alles over.

Vrijblijvend gesprek plannen

Ik hoor graag hoe ik u kan helpen!

DSC06390-Enhanced-NR
Afspraak maken?

Ons salesteam staat voor je klaar


"*" indicates required fields

Gratis consult van Sumedia

Wil je een gratis consult waarbij we de prestaties van jouw website onder de loep nemen? Of onderzoeken wat de mogelijkheden zijn om jouw merk beter in de markt te zetten? Laat dan hieronder jouw gegevens achter en we nemen contact met je voor een afspraak.

DSC06390-Enhanced-NR
Lisanne

Sales


"*" indicates required fields