Finding new forces voor accon▪avm

Opdrachtgever

accon avm

Geleverde service
Content strategy
UI/UX Design
Online advertising
Visual & graphics
accon avm

De grootste van Nederland

accon▪avm is dé advies- en accountantsorganisatie voor ondernemers in het MKB. Vanuit 45 kantoren bedienen ze ruim 21.000 klanten. Om al deze klanten optimaal te kunnen blijven bedienen hebben ze genoeg talenten in huis nodig. En met die uitdaging, het werven van nieuwe collega’s, recruitte accon▪avm, Sumedia.

accon5
accon avm

Your Life, (Y)our Work

Een brainstormsessie leverde het concept ‘Identifying You’ – ‘Your Life, (Y)our Work’ op, waarmee we ons richten op de identificatie met de millennials. Zo staat in elke campagne-uiting een medewerker van accon▪avm centraal. De match met de doelgroep maken we door de ideale balans tussen werk en privé te laten zien. Door eerlijke, toegankelijke en authentieke verhalen te vertellen, houden we het geloofwaardig en herkenbaar.

accon4
accon avm

De doelgroep doorgronden

We zijn gestart met een uitgebreid onderzoek naar de doelgroep. Dit onderzoek leidde naar het bepalen en realiseren van buyer persona’s. Hierdoor weten wij exact met wie wij communiceren, waar ze naar op zoek zijn, waar ze zich bevinden maar ook wat ze in hun vrije tijd doen en hoe belangrijk bijvoorbeeld sociale contacten op het werk voor ze zijn. En dat niet alleen, we weten ook precies wat accon▪avm moet doen om deze personen voor langere tijd aan zich te binden.

Now what

Online marketing

De campagne is in volle gang! En eigenlijk doen we teveel om op te noemen; we hebben de website www.werkenbijacconavm.nl gelanceerd, er draaien vacature-advertenties op alle social media kanalen en we publiceren artikelen en interviews om de naamsbekendheid te vergroten en te verbeteren. Maar we gaan, as usual, een stapje verder.

We bouwen het ‘Identifying You’ aspect nog verder uit door accon▪avm een gezicht te geven. Na een uitvoerige selectie hebben we echte werknemers van accon▪avm geselecteerd die gaan bloggen, vloggen en gevolgd worden door een professionele cameraploeg. Dit alles uiteraard onder onze begeleiding.

Online marketing

De campagne is in volle gang! En eigenlijk doen we teveel om op te noemen; we hebben de website www.werkenbijaccon.nl gelanceerd, er draaien vacature-advertenties op alle social media kanalen en we publiceren artikelen en interviews om de naamsbekendheid te vergroten en te verbeteren. Maar we gaan, as usual, een stapje verder.

We bouwen het ‘Identifying You’ aspect nog verder uit door accon▪avm een gezicht te geven. Na een uitvoerige selectie hebben we echte werknemers van accon▪avm geselecteerd die gaan bloggen, vloggen en gevolgd worden door een professionele cameraploeg. Dit alles uiteraard onder onze begeleiding.

Online marketing

De campagne is in volle gang! En eigenlijk doen we teveel om op te noemen; we hebben de website www.werkenbijaccon.nl gelanceerd, er draaien vacature-advertenties op alle social media kanalen en we publiceren artikelen en interviews om de naamsbekendheid te vergroten en te verbeteren. Maar we gaan, as usual, een stapje verder.

We bouwen het ‘Identifying You’ aspect nog verder uit door accon▪avm een gezicht te geven. Na een uitvoerige selectie hebben we echte werknemers van accon▪avm geselecteerd die gaan bloggen, vloggen en gevolgd worden door een professionele cameraploeg. Dit alles uiteraard onder onze begeleiding.

accon avm

Marketing automation om KPI’s te overtreffen

De afgesproken KPI’s moeten natuurlijk behaald of, eigenlijk liever nog, overtroffen worden. Daarom zetten we vol in op marketing automation middels Hubspot, waar we officieel partner van zijn. Daarnaast targeten we heel specifiek geografisch, demografisch en performen we A/B testen om continu te meten wat het beste werkt. Zo zetten we alles op alles om continu de maximale conversie te behalen en dus de beste kandidaten te werven.

accon3

Geïnspireerd geraakt?

We onderzoeken graag wat wij voor jouw merk kunnen doen.

Even kletsen
026 302 0023

Meer informatie?

Arthur van Sadelhoff
Product Owner arthur@sumedia.nl