Met een geschiedenis van meer dan 30 jaar als toonaangevende speler en 450 objecten in haar portefeuille in de horeca branche heeft Klaassen horeca makelaardij een sterke reputatie opgebouwd. Echter, om te blijven voldoen aan de veranderende behoeften van hun klanten en om zich te onderscheiden in een steeds meer competitieve markt, heeft Klaassen besloten tot een vernieuwing van hun digitale identiteit. Sumedia gevraagd om deze transformatie te leiden en een eigentijdse digitale positionering voor Klaassen Makelaardij in de horeca branche te realiseren.
In het kort:
- Definiëren van de identiteit
- Ontwikkeling van de nieuwe website
- Modules voor verbeterde functionaliteit
- Resultaten
Definiëren van de identiteit
LarsGroenewald
”Op basis van de vastgestelde kernwaarden en positionering creëerde Sumedia een inspirerend moodboard dat diende als leidraad voor de ontwikkeling van een nieuwe huisstijl en visuele identiteit die de essentie van Klaassen Makelaardij in de horeca branche weerspiegelt.”
LarsGroenewald
Ontwikkeling van de nieuwe website
- Cubic Eyes API koppeling: Om het beheer van horecapanden te vereenvoudigen, werd een koppeling gerealiseerd met Cubic Eyes, waardoor nieuwe aanbiedingen automatisch werden ingeladen op de website.
- Slimme zoekfunctie: Een geavanceerde zoekfunctie werd geïntegreerd om horecaondernemers snel en eenvoudig het ideale pand te laten vinden, ondersteund door handige filteropties.
- Contentcreatie: Sumedia leverde krachtige en overtuigende content, inclusief SEO-optimalisatie, om de boodschap van Klaassen Makelaardij effectief over te brengen aan hun doelgroep van horecaondernemers.