Strategy & identity

Het grootste risico dat je kunt nemen? Géén risico nemen. Binnen de lijntjes kleuren en jouw competitors volgen. Dat doen wij dus niet. Als je met ons in zee gaat, luisteren we eerst goed naar jou, maar nemen vervolgens het heft in handen. Omdat wij niet maken wat jij graag zou willen, maar wat je echt nodig hebt om de koppositie te pakken binnen jouw area of expertise.

Ready to take some risks?

Neem contact op
Alliance Gastronomique

Alliance Gastronomique

Move with us on a culinary journey.

Antea Group

Antea Group

Because our living environment matters.

Bekijk case

Analyseren van het vertrekpunt

Om een stip op de horizon te kunnen zetten, willen we graag weten waar jij staat. Waar je je bevindt in de allesomvattende matrix met je concurrenten, wie je doelgroep is, waar je doelgroep is, hoe je doelgroep zich gedraagt. Zei iemand doelgroep? Belangrijk dus. Om iets te maken dat je niet alleen mooi vindt, maar ook voor je werkt. En blijft werken. We inventariseren kansen, bedreigingen, sterktes, zwaktes, doen een uitgebreid doelgroeponderzoek en stellen verschillende, complementaire buyer persona’s op. Wij investeren maximaal in dit voortraject. Omdat wij willen verrassen, maar niet graag onaangenaam verrast worden.

Doelen & KPI’s

Een winnaar word je niet zomaar met een mooie nieuwe website. Daar zijn keiharde, ambitieuze doelstellingen voor nodig. Doelstellingen die je in eerste instantie niet voor mogelijk houdt, maar die door dag in dag uit met maximale dedication bezig te zijn met jouw business, steeds dichterbij komen. Samen zetten we jouw stip aan de horizon en stellen we haarscherpe doelstellingen op. Want die bepalen de koers richting de benchmark die je wilt zijn. Om de voortgang continu te kunnen meten, zijn KPI’s en succesfactoren cruciaal. Zo weten we altijd waar je staat en waar we moeten bijsturen om nóg beter te worden.

Bear Snacks

Bear Snacks

A brand identity to activate the next generation

Dutch GP

Dutch GP

Join the ultimate race festival.

Bekijk case

Merkidentiteit

Jouw merkidentiteit draait om alles wat jou onderscheidend maakt. Sure, maar voor ons is het veel meer dan dat. Het is de basis van alles dat je doet om je merk en organisatie vorm te geven. Het vinden van de absolute kern van jouw authenticiteit en identiteit. Dat betekent veel meer dan enkel ‘onderscheidend’ zijn. Wij leggen de kern bloot. We gaan op zoek naar je roots en werken vanuit die kern naar het vastleggen van een identiteit. Een betekenisvolle identiteit die aan de basis staat van jouw merkstrategie en merkpositionering. De purpose van je merk. We start with why. Always.

Louwman Exclusive

Louwman Exclusive

The future of automotive

Pegasus

Pegasus

Reinventing the wheel. Digitally.

Bekijk case

Merkstrategie

Jouw merkstrategie bouwt voort op je merkidentiteit. We hebben je why gevonden en gaan op zoek naar je merkwaarden, het onderscheidend vermogen. Kortom: we creëren een authentiek merkverhaal. Met veel mooie woorden, maar vooral met sprekende beelden die we rechtstreeks in het brein van jouw doelgroep planten. Design en strategie komen samen in een brandbook, een huisstijl, een moodboard en stijladvies. Een sterk merk is een kern van je organisatie. Onze strategen zorgen ervoor dat deze kern staat als een huis.

Merkpositionering

Een plek voor jouw merk in het hoofd (en hart) van je doelgroep. Niet zomaar een plek, een unieke plek die ervoor zorgt dat mensen gaan houden van je merk. Je blijven volgen, no mather what. Diepe indruk maken. Je vieren in hoogtijdagen en je steunen als het tegenzit. Een authentieke, herkenbare merkpositionering om van jouw doelgroep echte brandambassadors te maken. Want dat is wat een goede positionering doet. We worden dagelijks op honderden manieren geconfronteerd met commerciële triggers, on- en offline. De vraag is: hoe kom jij bovendrijven?

Een vraag of een project?

Bel Daan
Daan  Tutert
Daan Tutert
Strateeg /  Eigenaar

Sumedia.nl maakt gebruik van cookies. Door deze website te blijven gebruiken gaat u hiermee akkoord.