Design & Concepting combineert het traditionele vertellen van creatieve verhalen met de nieuwste technologische mogelijkheden. Daarbij staan de merkidentiteit en visuele identiteit (logo, beeldmerk en huisstijl) aan de basis van een nieuw visueel concept. Een concept dat start met het uitwerken van user flows en user stories, wordt gestructureerd met het uittekenen van de wireframes en tot leven komt met een functionele, visuele vertaling in een volledig uitgewerkt prototype. Een prototype dat klaar is om blootgesteld te worden aan kritische user tests.
In het kort
- Meer dan ooit moeten brands hun strategie, hun stem en zelfs hun missie in de wereld heroverwegen.
- De meest effectieve brands vertrouwen op tech en marketing om unieke merkervaringen op te bouwen en echte verhalen te vertellen die de juiste mensen raken met creative automation.
- Achter elke onvergetelijke campagne schuilt een ijzersterk creatief concept — gestoeld op een glashelder inzicht.
- Onze experts zetten jouw merk in de kijker, of je nu actief bent in de gezondheidszorg, de verzekeringssector, retail, of een compleet andere industrie.
Concepting
Het ontwerp van een product, dienst of merk is vaak de eerste indruk die potentiële klanten hebben en kan bepalend zijn voor het succes van een bedrijf. Het ontwerp en concepting proces vereist een zorgvuldige afweging van de esthetiek, functionaliteit, bruikbaarheid en merkidentiteit van een product of dienst.
Onze experts begrijpen dat design en concepting meer is dan alleen het creëren van een visueel aantrekkelijke product of dienst. Het is een strategische benadering die zich richt op het begrijpen van de behoeften en wensen van de doelgroep en deze vertalen naar een product of dienst die relevant, gebruiksvriendelijk en onderscheidend is. Met een uitgebreide kennis van design en concepting, helpen onze experts bedrijven bij het ontwikkelen van producten en diensten die niet alleen esthetisch aantrekkelijk zijn, maar ook relevant zijn voor hun doelgroep en bijdragen aan het behalen van hun bedrijfsdoelstellingen.
Wat is het doel van je merk of dienst? Denken en voelen klanten erover zoals je bedoeld had? Sluit je merk nog aan bij je product, je doelgroep en de visie en ambitie die je voor je merk hebt?
Onze opdrachtgevers kiezen voor ons vanwege onze duidelijke visie op design en concepting, die gebaseerd is op jarenlange vakervaring met de meest uitdagende vraagstukken. Bij ons vind je geen theoretische benadering, maar concrete expertise die we hebben ontwikkeld door de praktijk.
Het team van experts van Sumedia helpen je deze vragen te beantwoorden. We weten hoe we tot de essentie van je merk kunnen komen, door te bepalen wat je doet, hoe je het doet en wie je bedient. Ons team van data-analisten, strategen, marketeers en creatieven biedt je nieuwe inzichten over succesvol design en concepting.