Join the ultimate race festival

Max madness in a sea of orange

Als 80.000 mensen tegelijkertijd een ticket willen bemachtigen om Max Verstappen te zien racen op circuit Zandvoort, dan bouw je een platform dat tegen een stootje kan. Een website die extreem hoge bezoekersaantallen moeiteloos aankan, internationale bezoekers van alle leeftijden aanspreekt en, more important, in alles de ultieme Formule 1 beleving ademt

A GP experience for everyone

You can never satisfy them all. Maar omdat de Formule 1 onderhand volkssport nummer 1 is, hebben we er alles aan gedaan de website zo toegankelijk mogelijk te maken. Heavy on UX, precise on security, maximale aandacht voor de belangrijkste taken: tickets, Q&A, het circuit en het laatste nieuws

Strategy /  Webdesign /  Development

Flat web design for maximum speed

Om performance te garanderen, hebben we een platte, statische website gebouwd. Less data, meer snelheid, ook tijdens piekmomenten. Toch hebben we geen concessies hoeven doen aan de beheersbaarheid. We hebben een externe omgeving met CMS gecreëerd, waarop we wijzigingen direct naar de live-url kunnen pushen. Eliminate what’s unnecessary. Alleen met die mindset ligt topspeed binnen handbereik.

Dankzij Sumedia staat er een enorm snelle website, die alle racefans aanspreekt en waarop de ultieme Dutch Grand Prix- beleving wordt overgebracht.

Guido Leugering

Marketing, Communications & Media - sportvibes

Een vraag of een project?

Bel Daan
Daan  Tutert
Daan Tutert
Strateeg /  Eigenaar

Andere cases

Antea Group

Antea Group

Because our living environment matters.

Alliance Gastronomique

Alliance Gastronomique

Move with us on a culinary journey.

Pegasus

Pegasus

Reinventing the wheel. Digitally.

Bear Snacks

Bear Snacks

A brand identity to activate the next generation

Louwman Exclusive

Louwman Exclusive

The future of automotive

Drag

Sumedia.nl maakt gebruik van cookies. Door deze website te blijven gebruiken gaat u hiermee akkoord.