Bij het kiezen van de juiste digitale partner is het kunnen maximaliseren van het beschikbare budget een essentieel element. Door geoptimaliseerde processen is Sumedia in staat het maximale uit jouw beschikbare budget te halen. Wij geven vooraf volledig openheid in wat er haalbaar is binnen het beschikbare budget en committeren ons volledig aan de gemaakte afspraken. Wij leggen in dit artikel graag uit hoe we dit precies doen.
Dit doen we door:
- De opdracht volledig te beschrijven in een heldere MVP (Minimum Viable Product).
- De product owner bewaakt managed niet het proces, deze wordt geowned.
- Tussentijdse deliverables verkorten de time to market voor waardecreatie.
- Sumedia committeert zich ten alle tijden aan het budget voor de gestelde MVP.
De opdracht wordt volledig beschreven in een heldere MVP (Minimum Viable Product).
Daan TutertStrateeg
”Een van de belangrijkste voordelen van goed design in een propositie is dat het vertrouwen en geloofwaardigheid kan creëren bij potentiële klanten.”
Daan TutertStrateeg
Voorbeeld van verschil in complexiteit:
Als een opdrachtgever vraagt om een contactpagina kunnen we dit op verschillende manieren invullen. Een simpele variant van een contactpagina is bijvoorbeeld een bestaande content pagina hergebruiken waarop een telefoonnummer en adres wordt geplaatst. Dit kost weinig tijd en is zeer snel te realiseren. Als er vervolgens Google Maps, een vragenformulier, een chatfunctie en een doorzoekbare lijst met contactpersonen aan wordt toegevoegd, dan kost dezelfde functie ‘contact opnemen via de webapplicatie’ veel meer tijd om te realiseren. De complexiteit is aanzienlijk gestegen terwijl de oorspronkelijke vraag hetzelfde bleef.
De product owner managed niet het proces, deze wordt geowned.
Tussentijdse deliverables verkorten de time to market voor waardecreatie.
Er worden meerdere deliverables bepaald die in sprints van twee weken worden gerealiseerd zodat jij als opdrachtgever tussentijds resultaat hebt maar ook deelopleveringen direct ingezet kunnen worden waarbij de time to market voor waardecreatie wordt verkort. Binnen evenementen kan dit bijvoorbeeld een pre fase communicatie zijn, binnen een campagne ‘’stay tuned’’ en of bij een rebranding een volledig nieuwe corporate identity vastgelegd in een brandguide. Je hoeft als opdrachtgever dus niet het gehele traject af te wachten om te starten met het creëren van waarde.
Sumedia committeert zich te allen tijde aan het budget voor de gestelde MVP.
Maar hoe werkt dit bij een continuïteit samenwerking?
Ook als het continuïteit samenwerkingen betreft dan geven wij van tevoren een volledige prognose van wat jij als opdrachtgever kunt verwachten. Binnen de integrale methodiek resulteren verschillende audits in het blootleggen van de digitale kansen voor jouw organisatie. Het potentieel van deze kansen worden omgezet in haalbare doelstellingen (KPI’s) en vormen een groeipad voor jouw organisatie.